"Integer Scaling je TAK navržena k tomu, aby staré hry vypadaly TAK, jak vypadat mají, ovšem na monitorech s jemným rozlišením. Má TAK za úkol například z rozlišení 320 x 240 vytvořit 640 x 480 či 960 x 720, aniž by byl obraz jakkoliv vyhlazován."
Není těch TAK trochu moc?
Integer Scaling je navržena k tomu, aby staré hry vypadaly tak, jak vypadat mají, ovšem na monitorech s jemným rozlišením. Funkce má za úkol například z rozlišení 320 x 240 vytvořit 640 x 480 či 960 x 720, aniž by byl obraz jakkoliv vyhlazován.
Odpovědět0 0
tak já to upravím...
Odpovědět2 0
tohle smrdi nvidii a jejim Variable Rate Shading :) obraz ma byt hezci a ne pouzivat triky na zhorseni kvality, kdy si SW mysli, ze se uzivatel nediva
Odpovědět0 0
"se snaží při rozpohybované scéně snižovat renderovací rozlišení a zvyšovat plynulost (FPS) a naopak."
A jéje, když tohle slyším naskakují mi pupínky. Vzpomněl jsem si na Youtube a tuhletu fíčůru jak u fullHD videí z racing dronů není vidět skoro žádný obsah. Jen artefakty.
Odpovědět1 0
Na, YT je s tímhle na prd. Viděl jsem to když jsem si nahrál jízdu z DIRTu 2 a na YT to bylo docela slušně kostičkovaný :-D Přitom záznam v pohodě, ale asi krouhají bitrate jako sviňa nebo co :-(
Tady bych to neviděl tak tragicky. Jestli půjde o snižování rendrovaného rozlišení a zvětšování do rozlišení dle monitoru, tak bude záležet na tom jak to uživatel nastaví. Řekl bych že půjde o fičuru typu Sapphire TRIXX Boost nebo jak už některé hry mají. No uvidíme.
Odpovědět0 0
Bitrate na Youtube nie je stavany na vela pohybu v obraze (je prilis nizky) a naviac tomu nepomaha (super) fast preset pouzivany pri enkodovani.
Odpovědět0 0